بنا نبود که افت به باغ ما بزند
۰۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۸ ۱ بازدید

بنا نبود که افت به باغ ما بزند

بنا نبود که افت به باغ ما بزند
پسر بزرگ نکردم که دست و پا بزند

جهت‌ ورود به کانال های
حسینیه میامی ها از طریق لینک های زیر وارد شوید:

لینک عضویت در ایتا
https://eitaa.com/heyatemayameyiha

لینک عضویت در تلگرام

https://t.me/heyatemayameyiha

لینک عضویت در اینستا گرام

https://www.instagram.com/heyatemayameyiha

لینک عضویت در کانال بله
https://ble.ir/heyatemayameyiha

ویدیوی این پست در ایتا قابل مشاهده است.

مشاهده پست در ایتا